Radnóti Miklós költészete

27 02 2010

Ez a tétel is azon kevesek egyike, amit én dolgoztam ki, vagyis hát.. iratott belőle a tanár és 5-ös lett szal csak jó…XD.. és ha már amúgy is tétel, akkor úgy gondoltam begépelem… legalább megtanultam mégegyszer a nagydogához… na meg biztosabb, ha a gépen is megvan… Arról nem is beszélve, hogy az a doga hiába lett 5-ös nem teljesen volt jó szóval még  át is kellett írnom… Nah mindegy… remélem valakinek a hasznára válik az, hogy én kirakosgatom a tételeimet… XD… Nemsokára elfogynak az érettségi tételeim szóval utána elkezdem felrakosgatni a tavalyi belső vizsgám tételeit…: 😀

A zsidó származású Radnóti Miklósnak már gyermekkorában rányomta bélyegét a halál az életére. Hiszen születése közben meghalt édesanyja, s ikertestvére is. Azonban ezt csak később tudta meg, mikor édesapja is eltávozott az élők sorából, és rá kellett döbbennie, hogy az eddig édesanyjaként szeretett nő valójában, csak a nevelőanyja. Ekkor jómódú anyai nagybátyjához került, aki textil-kereskedő volt. Olvass tovább »